Lär känna mig!

Hej alla som har lyckats hitta hit! Detta är mitt första inlägg så ni känner mig såklart knappt. Därför tänkte jag göra en ”get to know me tag”, så det är väl bara att köra igång!

Vad heter du? – Hannah.
Födelseår? – 1999, alltså är jag 16 år.

Stjärntecken? – Jungru.

Yrke? – Pluggar natur på gymnasiet.

Längd? -180. Låt mig krympa snälla.

Hårfärg? – En ganska ljus ton av brunett.
Ögonfärg? – Mörk-grönblåa
Piercing? – Inte ens i öronen.
Tatueringar? – Nope
Höger/vänster hänt? – Höger
Bästavän? – Rangordnar inte vänner, älskar alla mina vänner på olika sätt.
Favoritfilm? – Harry Potter. Är ett Potterhead ;)
Favoritserie? – Solsidan helt klart! Fun fact är att jag är sjukt lik Fredde på sättet :’D.


Favoritlåt? – Brukar aldrig ha favoritlåtar :O
Favoritfärg? – Vitt och blått.
Favoritrestaurang? – Max ;’)
Favoritaffär? –  Gina tricot
Favoritbok? Harry Potter ofc ;D
Favorittidning? – Prenumererar inte på någon :(
Favoritskor? – Nike <3

Ska köpa dem snart ^
Favoritplats? – Min säng <33 Sittet där just nu.
Vart befinner du dig om 10 år? – Är 26 då :O Förhoppningsvis är jag färdigutbildad, har ett bra jobb och en pojkvän i en lägenhet. Drömmen är att kunna leva på att blogga och youtubea.
Stationär eller bärbar dator? – Bärbar! Gillar inte att vara fast på ett ställe med datorn.
Känsla just nu? – Smådepp men exalterad över nya bloggen!
Idol? – Farmor och Fredde i Solsidan haha.
Genre? – Rock!
Vad tänker u på just nu? – Hur min blogg ska se ut.
Vad kollar du på? – Min lilla dator.
Vad har du på dig? – Mjukis, t-shirt och fluffstrumpor.
Vart vill du på när du blir stor? – Läkare. Men som sagt är drömmen att tjäna pengar på sociala medier.
Hund eller Katt? – Hund
Coca Cola eller Pepsi? – Coca Cola.
Vad köpte du senast? – Pappas födelsedagspresent.
Språk? – Svenska såklart. Pluggat engelska i 7,5 år och tyska i 4,5 år.
Smsa eller ringa? – Oftast sms men har ingenting emot att ringa.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0